seo education

  • ۰
  • ۰

آب سرد کن به عنوان یکی از تجهیزات مهم و ضروری در بیمارستان ها، سالن های ورزشی، بانک ها، بیمارستان ها، مساجد، هیئت، ورزشگاه ها، مدارس، ادارات دولتی می باشد، تا بتوانند آب آشامیدنی خنک و سرد مورد نیاز خود را تأمین کنند.
آبسرد کن ها معمولاً در گنجایش های مختلف با تعداد شیرهای مختلف ( تک شیر تا شش شیر) طراحی و تولید می شوند، شما می توانید با توجه به مکان مد نظر خود نوع این دستگاه را انتخاب کنید و همچنین در انواع مختلفی در بازار موجود هستند.

بهترین تولید کننده آب سرد کن استیل

آبسرد کن استیل 

این آبسرد کن استیل دارای بدنه ای از جنس استیل از نوع استیل 304 می باشد که یکی از مزیت های این آبسرد کن ها می باشد زیرا نه جنس بدنه ی استیل این دستگاه باعث شده تا در برابرزنگ زدگی و رطوبت مقاوم باشد و مانع تغییر طعم و رنگ آب می شود. عایق بندی کار شده در این آب سرد کن ها از نوع فوم تزریقی پلی یورتان بوده که این امر باعث شده تا از اتلاف انرژی و برودت جلوگیری کرده و در مصرف انرژی نیر صرفه جویی می کند. شیر های تعبیه شده روی دستگاه از نوع ضد زنگ و ضد چکه بوده و بسیار مقاوم می باشد. مخزن این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابلیت اتصال به آب شهر را دارا می باشد.به این صورت که همزمان با خروج آب سرد از مخزن، آب ولرم از لوله کشی وارد مخزن می شود. 

یکی از بهترین آبسردکن هایی که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن آب را خنک کنند، آبسردکن های استیل می باشد. مصرف برق آن ها نیز بسیار کم می باشد، و می توانند در همه ی ساعات روز کار کنند.  
با توجه به این که آبسرد کن های صنعتی بیشتر در مکان های عمومی و شلوغ نصب و مورد استفاده قرار می گیرند، چون این آب سرد کن به خاطر استیل بودن بدنه ی خود ضدزنگ می باشد، به همین خاطر دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهند شد.

انواع آبسردکن استیل

  • آب سرد کن استیل تک شیر

آبسردکن صنعتی تک شیر با حجم 12 لیتر دارای یک شیر ضد چکه می باشد و از جنس بدنه و مخزن استیل ضد زنگ و قدرت موتور 1/4 می باشد.

  • آب سرد کن استیل دو شیر

آبسردکن صنعتی دوشیر با حجم 20 لیتر که دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد دارای قدرت موتور 1/4 می باشد

  • آب سرد کن استیل سه شیر

این دستگاه دارای حجم 30 لیتر و قدرت موتور 1/4 می باشد و آبسردکن دارای  بدنه ی مقاوم وجوشکاری آرگون می باشد.

  • آب سرد کن استیل چهار شیر

این آبسردکن صنعتی با داشتن موتور دانفوس سکاپ با قدرت و کم مصرف با حجم 38 لیتر است.

  • آب سرد کن استیل پنج شیر

یکی از دستگاه های پر کاربرد در مکان های عمومی با حجم 50 لیتر می باشد که دارای بدنه ی مقاوم وعایق بندی فوم می باشد.

مشخصات فنی آب سرد کن استیل
جنس بدنه  استیل استنلس 
عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان 
کمپرسور قدرتمند سکاپ دانفوس
گنجایش 38 لیتر
قدرت کمپرسور 1/4
تابلو CNC
تعداد شیر  سفارشی

نکات مهم خرید آبسردکن استیل 

آبسرد کن استیل دو شیر

برای خرید آبسرد کن استیل نکات حائز اهمیتی  بسیاری وجود دارد. از آبسردکن برای خنک کردن آب استفاده می شود و در دسترس عموم قرار می گیرد. برای خرید آبسردکن باید به نکاتی همچون ظرفیت ،برند، قیمت ، مشخصات فنی دقت کنید. آبسردکن های استیل در انواع تک شیر تا هشت شیر تولید می شود. به جنس بدنه این محصول دقت کنید که از جنس استیلی استنلس نگیر و ضد زنگ باشد همچنین قدرت موتور این محصول باید بین ¼ اسب بخار تا ¾ باشد. لوله داخلی مسی باعث می شود تا آب در این محصول بسیار سریع تر از حالت معمول خنک شود. عایق بندی تزریقی این محصول از هدر رفت انرژی جلو گیری می کند و دمای آب را بین 8 تا 5 درجه سانتی گراد نگه می دارد و این قابلیت را دارد تا در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.

قیمت آبسرد کن استیل 

آبسرد کن چهار شیر

آبسرد کن استیل بر حسب لیتراژ قیمت های متنوعی دارد همچنین نوع موتور تعبیه شده در دستگاه و متریال آن در قیمت آبسرد کن تاثیر دارد در ادامه به معرفی برخی معرفی برخی از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان آبسرد کن می پردازیم برای استعلام قیمت آب سرد کن تماس حاصل فرمایید.

آبسردکن استیل صنایع برودتی ریما سرما 

مشخصات فنی آبسردکن استیل

صنایع برودتی ریما سرما یکی از تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی مختلف از جمله آبسردکن می باشد. آبسردکن های ریما سرما در ابعاد و گنجایش های متنوع با بدنه استیل طراحی و تولید می شود، شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است، در آن جا قرار بگیرید، محصول مد نظر خود پس از تماس با کارشناسان فروش این مجموعه به صورت اینترنتی سفارش و از طریق باربری شهر خود تحویل بگیرید.  

آدرس سایت: rimasarma.ir  تلفن تماس: 09128932372

https://snn.ir/fa/news/1000437/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF

  • ۰۰/۱۲/۱۶
  • geekgirl nzri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی