seo education

۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر قصد نگهداری انواع مایعات اعم از انواع نوشابه، دلستر، آب معدنی، آبمیوه، دوغ و... را دارید برای خنک نگه داشتن این محصولات نیاز به انتخاب یخچال نوشابه خواهید داشت. برای این که بتوانید بهترین مدل یخچال نوشیدنی را برای خرید انتخاب کنید در این بخش به بررسی نکات مهم در مورد انواع یخچال ایستاده نوشابه خواهیم پرداخت تا بتوانید با توجه به فضایی که برای قرارگیری یخچال در نظر گرفته اید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

یخچال نوشابه

یخچال نوشابه در ابعاد و مدل های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند و به درخواست مشتریان امکان درج استیکرهای مختلف اعم از پپسی، کوکوکالا، هایپ و... بر روی یخچال نوشابه ایستاده وجود دارد. نکته ی مهمی که در مورد استیکرهای این یخچال وجود دارد این است که باید این موضوع را هنگام ثبت درخواست خود برای تولید اعلام کنید. چون در غیر این صورت بدنه ی یخچال مخصوص نوشیدنی سفید خواهد بود. اگر قرار است در مکان هایی مانند سوپرمارکت ها، مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپراستارها و... از یخچال های نوشابه استفاده کنید. با توجه به میزان تقاضای افراد برای خرید نوشیدنی در این محیط ها بالا می باشد باید هنگام خرید یخچال نوشیدنی به نکات مهمی اعم از دمای مناسب یخچال، نرخ مصرف انرژی پایین، جنس بدنه، تعداد درب، بهره‌ وری بالا و... توجه داشته باشید. به غیر از مکان هایی که نام بردیم در برخی از موارد ممکن است افراد قصد داشته باشند تا از این یخچال در منازل، خوابگاه های دانشجویی، مسافرخانه ها، هتل ها، ویلاها و... استفاده کنند برای این که با مشکل رو به رو نشوند می توانند یخچال نوشیدنی کوچک را برای استفاده انتخاب کنند. یخچال نوشیدنی خانگی در مدل های مختلف (3 فوت تا 9 فوت) طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل های یخچال را برای خرید انتخاب کنید. حتی ممکن از یخچال نوشابه کوچک در سوپرمارکت ها نیاز برای نگهداری نوشیدنی به عنوان یخچال سوپرمارکت استفاده کنید.

برای این که بتوانید به راحتی نوشیدنی مد نظر خود را از داخل یخچال ایستاده نوشیدنی بردارید درب های این یخچال را به صورت شیشه ای در نظر می گیرند تا شما بتوانید قبل از باز کردن درب یخچال مخصوص نوشابه می توانید نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کنید. انجام این کار توسط شما به صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل یخچال کمک خواهد کرد. 

مشخصات یخچال نوشیدنی و کاربرد آن

با توجه به این که یخچال نوشابه به عنوان یکی از انواع یخچال‌ های فروشگاهی می باشد و هدف از انتخاب آن بیشتر برای نگهداری نوشیدنی ها می باشد و محصولات غذایی در این نوع از یخچال ها کمتر نگهداری خواهد شد. طراحی یخچال ایستاده‌ یخچال‌ نوشیدنی و استفاده از شیشه‌ های شفاف، باعث شده تا این یخچال‌ ها به عنوان بخش مهمی از طراحی و چیدمان اصولی فروشگاه‌ ها شناخته شوند. زیرا جلوه خوبی داشته و باعث جلب نظر خریداران می‌ شوند.

طراحی نمای بیرونی یخچال نوشابه

نمای بیرونی یخچال به گونه ای می باشد که درب جلویی آن از ترکیب شیشه و ورقه‌ های آلومینیومی و یا فولادی ساخته می‌ شود. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که جنس شیشه ها باید از نوع نشکن و دوجداره باشد تا بتوانید جلوی حوادث پیش بینی نشده را بگیرید. انتخاب شیشه ها به گونه ای می باشد که شما می توانید محصولات قرار داده شده در داخل یخچال را ببینید. انتخاب درب های شیشه ای علاوه بر این که به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات داخل یخچال را ببینید جلوی خوبی را ایجاد خواهد کرد. در دو بخش دیگر یخچال از ورقه‌ های فولادی و یا آلومینیومی ساخته می‌ شود که در کنار فضای بالایی درب یخچال این امکان را فراهم می کند، تا فضای لازم برای تبلیغات ایجاد شود. 

طراحی نمای داخلی یخچال نوشابه

محیط داخلی یخچال های نوشیدنی به گونه ای در نظر گرفته شده است که برای نگهداری محصولات دارای طبقات متغیر می باشد. طراحی طبقات یخچال به گونه ای می باشد که شما می توانید با توجه به ارتفاع محصولاتی که قرار است داخل یخچال قرار دهید طبقات آن را جا به جا کنید. هر چقدر عمق طبقات بیشتر باشد، تعداد بیشتری از هر محصول را می‌ توانید در آن جای دهید. هم چنین باید توجه داشته باشید که ظرفیت وزنی طبقات چقدر است چون در صورت قرارگیری بیش از حد محصولات ممکن است دچار مشکل شوید. برای نمایش بهتر محصولات داخل یخچال از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود. انتخاب این نوع نورپردازی در شب جلوه‌ ی ویژه‌ ای به فضای داخلی و نورپردازی فروشگاه اضافه خواهد کرد.

انواع یخچال‌ نوشابه

با توجه به این که یخچال های نوشیدنی از نظر شکل ظاهری، شکل و شمایل یکسانی دارند ولی در مورد ظرفیت و گنجایش دارای تفاوت هایی نسبت به یک دیگر هستند. 

یخچال نوشابه تک درب

یخچال تک درب نوشابه در ابعاد مختلف 60 و 70 سانتی طراحی و تولید می شود و گزینه ی مناسبی برای استفاده در رستوران‌ ها، فروشگاه‌ های کوچک، سوپرمارکت ها، مغازه ها و... می باشد. طبقاتی که برای این یخچال ها در نظر گرفته می شود، 5 عدد می باشد. در صورتی که نیاز دارید که طبقات بیشتری برای یخچال در نظر گرفته شود این مسئله را باید هنگام سفارش به کارشناس فروش مجموعه اعلام کنید. در مواردی که تعداد طبقات بیشتر شود ظرفیت نگهداری یخچال نیز افزایش خواهد یافت. 

یخچال‌ نوشابه دو درب

یخچال دو درب نوشابه به گونه ای طراحی و تولید می شوند، که هر کدام از درب‌ ها به یک طرف باز می‌ شود و به نوعی دارای طبقات مجزایی از بخش دیگر یخچال خواهد بود. در نظر گرفتن این ویژگی کمک می کند که بتوانید محصولات بیشتر و متنوع تری را برای فروش عرضه کنید.

یخچال نوشابه کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک در ظرفیت های مختلف 3 تا 9 فوت طراحی و تولید می شود و گزینه ی مناسبی برای قرار دادن در منازل، اتاق خواب ها، مسافرخانه ها، هتل ها و... می باشد. جنس بدنه ی این یخچال ها جهت مقاومت بیشتر از جنس فولاد ضد زنگ و یا ورق گالوانیزه و ورق رنگی می باشد. در داخل یخچال نوشیدنی از یک لایه استفاده می شود که اغلب از جنس پلی اورتان می باشد.

قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی

در تعیین قیمت یخچال نوشابه پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و مدل یخچال، جنس بدنه، نوع موتور و قدرت موتور، نوع عایق بندی، جنس شیشه ها و... تأثیرگذار هستند. برای این که بتوانید از قیمت دقیق هر یک از محصولات اطلاع پیدا کنید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و و بعد از استعلام قیمت یخچال نوشیدنی نسبت به خرید اینترنتی محصول مد نظر خود را اقدام کنید.

ابعاد یخچال نوشابه

  • یخچال نوشابه 60 سانتی
  • یخچال نوشابه 70 سانتی
  • یخچال نوشابه 90 سانتی
  • یخچال نوشابه 120 سانتی

نکات مهم هنگام خرید یخچال نوشابه

برای این که بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید، هنگام خرید یخچال نوشابه باید به نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید با توجه به نوع محصولاتی که قرار است آن را نگهداری کنید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

  • نوع و مدل کمپرسور یخچال
  • ظرفیت سرمایشی و سیستم کنترلی یخچال
  • میزان مصرف انرژی موتور
  • جنس بدنه
  • جنس شیشه های درب‌ یخچال
  • ظرفیت ذخیره سازی
  • تعداد طبقات یخچال
  • پایه های چرخدار
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

یخچال نوشیدنی از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید یخچال ایستاده نوشابه را دارید و به دنبال یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال صنعتی برای خرید هستید باید به چه نکاتی باید توجه داشته باشید تا بتوانید یخچال نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کنید. اگر صاحب یک سوپرمارکت و یا ساندویچی کوچک هستید، بهتر است که یخچال نوشیدنی تک درب و یا دو درب را برای خرید انتخاب کنید. انتخاب این یخچال ها در فضاهایی کاربرد دارد که فضای زیادی را اشغال نمی‌ کنند. ولی اگر صاحب یک سوپرمارکتی بزرگ هستید یا برای فروشگاه زنجیره‌ ای خود به دنبال یخچال نوشیدنی هستید، انتخاب یخچال دو درب می باشد چون این یخچال‌ ها ظرفیت خیلی بالایی دارند و نمای خوبی به فروشگاه می‌ دهند و به شما در چیدمان محصولات متنوع کمک می‌ کنند.

هم چنین باید به نکات فنی این نوع از یخچال ها توجه داشته باشید. اولین موضوع مهم در رابطه با کیفیت ساخت یخچال می باشد. دیگر نکات مهمی که باید به آن ها توجه داشته باشید شامل ابعاد و مدل یخچال، نوع موتور و دیگر موارد می باشد. 

  • geekgirl nzri
  • ۰
  • ۰

حمام و سرویس بهداشتی بخشی از خانه هستند که شرایط محیطی حاکم بر آنها متفاوت از دیگر فضاهاست. بنابراین دربی که برای حمام یا سرویس بهداشتی انتخاب می‌کنید در گام اول باید قابلیت تحمل شرایط محیطی سنگین حاکم بر این فضا مانند رطوبت بیش از حد و تغییرات دما را داشته باشند. 

انتخاب درب چوبی جدید برای حمام ممکن است آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نباشد. هنگام انتخاب این مدل درب اتاقی باید به ملاحظات زیادی توجه کنید. حمام‌ ها اغلب ابعاد کوچکی دارند و ورودی آنها نیز نسبت به درگاه درب اصلی ساختمان و درب اتاق‌ها کم عرض‌تر است.

بنابراین یافتن دربی با ابعاد و اندازه مناسب برای حمام می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. از طرفی درب حمام اغلب به اتاق خواب یا پذیرایی نما دارد. پس زیبایی آن نیز بااهمیت است.

هنگام انتخاب درب چوبی برای سرویس بهداشتی و حمام، باید نوسان اجتناب‌ناپذیر رطوبت و دما را در نظر بگیرید. به طور کلی هنگام خرید مهم است که عملکرد، زیبایی و قیمت را در انتخاب محصولی که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کند در نظر بگیرید.

درب ضد آب قابدار کد 417

مشخصات تمامی محصولات درب حمام فروشگاه آریا درب در لینک زیر

https://ariyadarb.com/tag/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D8%A8

دریافت مشاوره: 09122974565

قیمت درب حمام

قیمت درب حمام به مدل، جنس چوب، ویژگی و مزایای ان بستگی دارد. درب ضد آب حمام با توجه به تفاوتی که نسبت به سایر مدل های درب معمولی حمام دارد، کمی گران تر و متفاوت است که به دلیل کیفیت خوبی که دارد، ارزشش از قیمت آن بسیار بیشتر می باشد. برای خرید انواع درب ًضد آب حمام به قیمت کارخانه، با ما تماس حاصل نمایید.

انواع درب حمام

درب ضد آب پلی وود کد 288

درب های حمام را می توان با استفاده از متریال های مختلف تولید نمود از اصلی ترین مشخصه دربهای ضد آب که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید، ضد آب بودن درب است. همچنین ظاهر درب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 از انواع محصولاتی که می توان به عنوان در حمام و دستشویی مورد استفاده قرار گیرند این موارد هستند:

درب‌ ضد رطوبت GRP 

اولین و مقاوم ‌ترین درب در برابر آب درب‌های  GRP می‌باشند. با توجه به شیوه ساخت این درب‌ها محدودیتی در ارائه طرح‌های متنوع وجود ندارد. این مدل از دربهای سرویس، علاوه بر ضد آب بودن از استحکام بالایی نیز برخوردارند.

درب ضد آب abs

 ABS  نوعی پلاستیک است که به عنوان روکش در درب ضد آب ABS به کار می رود. ورق ABS در ابعاد 212 در 92 سانتیمتر و با ضخامت 2.1 میلیمتر معمولا در طرح چرم و چوب به کار گرفته می شوند. امکان رنگ آمیزی ورق ABS وجود دارد. درب ای بی اس از ارزان ترین مدل درب ضد آب در بازار به شمار می رود. این دربها در عین حال که ارزان قیمت هستند، از مقاومت بالایی نیز برخوردارند.

درب حمام پی وی سی

درب پی وی سی از محبوب ترین محصولات در زمینه درب اتاقی و درب سرویس بهداشتی است. درب حمام PVC، در برابر رطوبت و آب مقاوم است و قابلیت شست و شو را دارد. سایر درب های معمولی در برابر آب و مواد شوینده، دچار خوردگی می شوند و به مرور، از بین می روند. قیمت درب حمام نسبت به محصولات درب اتاقی گرانتر است و از مزایا و مقاومت بیشتری نسبت به دربهای اتاقی برخوردار است. درب پی وی سی ضد آب در دو مدل ساخته شده اند که عبارتند از:

درب MDF با رویه پی وی سی

دربی گفته شده که مغزی آن از ام دی اف می باشد که نوعی فیبر مهندسی شده می باشد با چگالی متوسط و با رویه پی وی سی وکیوم شده تا از خراب شدن ان در اثر رطوبت جلوگیری شود و بتواند در محیط های با رطوبت استقامت لازم را داشته باشد و به قول معروف ضد آب شود. این دربها قابل استفاده در سرویس های بهداشتی و هر نقطه از ساختمان که این نوع درب را لازم داشته باشد، می باشند. مزیت درب ام دی اف ضد آب این است که علاوه بر ضد آب بودن هر طرحی را می توان روی ان انداخت و دست طراح باز می باشد ( در صورتی از mdf استفاده شده باشد )

درب HDF با رویه پی وی سی

درب ضد آب اچ دی اف با رویه پی وی سی به دربی گفته شده که مغزی ان از اچ دی اف می باشد که نوعی فیبر با چگالی حجمی بالا است و مقاومت نسبی بیشتری در برابر آب و ضربه از درب ام دی اف دارد و یک لایه پی وی سی روی برای ضد اب شدن بیشترآن، کشیده می شود. درب اچ دی اف از محصولات ارزان بازار به شمار می رود.

درب پلی وود

درب ضد آب پلی وود یکی از مقاوم ترین درب های ضد آب در سرتاسر دنیا می باشد و داخل این گونه درب ها  از مواد پلیمری استفاده شده است. در صورتی که آب به داخل درب نفوذ کند درب به هیچ عنوان آسیبی نمیبیند و می توان تا سالیان سال با خیال راحت از آنها در جاهای دارای رطوبت زیاد از جمله به عنوان درب حمام و سرویس بهداشتی و درب سنا و استخر استفاده کرد. تنها عیب درب پلی وود، قیمت بالای آنها نسبت به سایر درب ها می باشد.

چند نکته مهم در مورد درب حمام و سرویس بهداشتی

درب ضد آب پلی وود کد R53

علاوه بر اینکه در زمان خرید درب حمام باید به نکات مطرح شده در این مقاله توجه کنید؛ نگهداری از درب نیز مهم است.

اصلی‌ترین عامل در تعیین دوام و ماندگاری درب بعد از جنس و کیفیت محصول، شیوه نگهداری از آن است.

درب حمام از داخل بعد از هر بار استحمام و باز کردن دوش ممکن است در اثر تماس مستقیم با آب یا بخار متساعد شده از آن مرطوب شده و قطرات ریز آب روی آن تشکیل شود.

بنابراین اگر می‌خواهید روی روکش درب اثر رسوب آب به صورت سفیدک و شوره باقی نماند؛ بعد از هر بار استحمام، درب را از داخل با استفاده از یک تکه پارچه پنبه‌ای خشک کنید. این کار نه تنها از شوره زدن درب جلوگیری می‌کند؛ بلکه باعث می‌شود که آب از درزهای ریز به داخل نفوذ نکند و بدنه به مکانی ایده‌آل برای رشد حشرات ریز و سوسک تبدیل نشود.

  • geekgirl nzri
  • ۰
  • ۰

نیکسان درب معتبرترین تولید کننده انواع درب ضد سرقت و درب داخلی در ایران می باشد.

در این مجموعه شما می توانید انواع درب ورودی و درب داخلی ساختمان را خریداری نمایید. مهم ترین مزیت خرید درب ساختمانی از فروشگاه نیکسان درب، قیمت مناسب محصولات در این فروشگاه است. البته در کنار قیمت مناسب، کیفیت و امنیت محصولات موجود در این فروشگاه نیز بی نظیر است. در ادامه به معرفی برخی از محصولات این فروشگاه می پردازیم.

درب ضد سرقت مدل های گلس مدرن

مشخصات تمامی محصولات فروشگاه نیکسان درب در لینک زیر

https://niksandoor.com/

مشاوره:  09125610959

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از بهترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان‌ها می باشد. این محصولات دارای مدلهای بسیار متنوع هستند و بسته به بودجه و نوع کاربرد می‌توان محصول مورد نظر را خریداری نمود. دربهای ورودی به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان، تامین کننده امنیت هستند و به همین دلیل توصیه می شود از مدلهای ضد سرقت بازار خریداری نمایید

درب ضد سرقت بر اساس نوع کاربرد و ساختار مورد استفاده برای ساخت دارای مدلهای بسیار متنوعی است. تنوع محصولات موجود در بازار موجب شده افراد با بودجه های مختلف، امکان خرید این دربهای را داشته باشند. عوامل مختلفی بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار است که از اصلی ترین موارد می توان به این فاکتورها اشاره نمود:

  • ابعاد درب 
  • استراکچر مورد استفاده
  • نوع روکش نصب شده بر روی درب
  • یراق آلات مورد استفاده
  • نوع کاربرد درب
  • کشور تولید کننده

دربهای ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی از مدلهای موجود در بازار بر اساس کشور تولید کننده هستند. درب ترک از مدلهای گران قیمت و لوکس بازار است که به دلیل قیمت بالا دیگر مانند سابق طرفدار ندارد.

هر چقدر ابعاد درب بزرگتر باشد مسلما قیمت آن نیز افزایش می یابد، درب های دولنگه که به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار می گیرند، گران ترین مدل درب از لحاظ سایز درب هستند. در ساختار دربهای باکیفیت و اصل از آهن و فولاد استفاده می شود که موجب افزایش مقاومت درب و قیمت آن می شود. استفاده از این متریال موجب افزایش وزن درب نیز خواهد شد. 

عامل مهم بعدی که در قیمت گذاری درب ضد سرقت بسیار تاثیر گذار است، روکش مورد استفاده برای درب است. دربهای تولید شده با استفاده از روکش های چوب طبیعی و استیل از گرانترین و لوکس ترین مدل در ضد سرقت به شمار می روند و درب روکش فلزی و ام دی اف از محصولات ارزان قیمت بازار هستند.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی دکورال فوق سنگین

درب ضد سرقت فلزی یکی دیگر از مدل های پرطرفدار درب ضد سرقت محسوب می شود که شما می توانید با نصب این درب ها در مکان های مد نظر خود (منازل، ویلا و...) میزان دسترسی افراد ناشناس را محدود کنید. در تولید درب فضد سرقت رویه فلزی از ورق فولادی استفاده شده که انتخاب این ورق کمک خواهد کرد که این درب ها مقاومت بیشتری در برابر باران، تابش مستقیم نور، گرما و سرما داشته باشند. به همین خاطر می توان گفت که دربهای فلزی ضد سرقت گزینه ی مناسبی برای مناطق شمال و جنوب ایران می باشد که آب و هوای رطوبتی دارند. اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید درب ضد سرقت که در برابر تغییرات شرایط محیطی دچار مشکل نشود بهترین گزینه برای انتخاب درب فلزی ضد سرقت رویه فلز می باشد که برای رنگ آمیزی از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است. انتخاب این رنگ به این خاطر می باشد که مقاومت درب افزایش پیدا کند. فروشگاه نیکسان درب به عنوان یکی از تولیدکنندگان این نوع از درب ها می باشد که به واسطه ی تولیدات محصولات با کیفیت و مرغوب توانسته است رضایت مشتریان خود را در ای راستا جلب کند. جهت خرید هر یک از مدل های درب ضد سرقت فلزی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره نسبت به خرید محصول مد نظر خود اقدام کنید.

درب ضد حریق

درب ضد حریق فلزی کد F06

درب ضد حریق از کاربردی ترین و مناسب ترین مدل های درب ورودی است که در حال حاضرتوسط نیکسان درب به فروش می رسد. این نوع درب ها اصولا برای خروج اضطراری در راه پله های ساختمان مسکونی، تجاری، بیمارستان ها نصب می شود. این نوع درب ورودی با توجه به قابلیت هایی که دارد در مدل با ساختار متنوع طراحی شده و به سراسر کشور عرضه می شود. 

درب ضد حریق که با تاییدیه آتش نشانی ساخته می شود دارای مشخصاتی به شرح زیر می باشد:

این نوع درب مقاوم در برابر حریق تا دمای هشتصد درجه سانتیگراد به مدت صد و بیست دقیقه طراحی شده است و دارای قابلیت عدم شعله وری در زمان آتش سوزی را دارد همچنین مانع انتقال دود گرم و سرد به فضای داخلی می شود. در ساختار درب ضد حریق از مواد سمی و برگشت ناپذیر استفاده نشده است. از دیگر مشخصات درب ورودی ضد حریق می توان به دو لایه ورق فولادی یک و نیم با دو عدد U فولادی عمودی، ۳ عدد لولای فولادی ۱۴۰*۱۸۰ مخصوص و متصل به درب با قابلیت رگلاژ و تنظیم اشاره کرد.

درب ورودی ساختمان

درب لابی دو لنگه مدل تاویژ

نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی به عنوان یکی از ارکان اصلی در زیبایی و شیک شدن نمای بیرونی محسوب می شود. به همین دلیل باید دربی با کیفیت و امن را انتخاب و در این قسمت از ساختمان خود نصب نمایید. اما مهمتر از ظاهر درب، مقاومت و امنیت درب ورودی ساختمان است که دارای اهمیت می‌باشد.

به طور کلی می‌توان گفت که درب ورودی ساختمان یکی از عناصر اصلی و مهم در طراحی و امنیت ساختمان است. مهمترین مزیت نصب این دربها، ایجاد امنیت بالا برای ساختمان است. دقت نمایید که برای دربهای ورودی از محصولات ضد سرقت خریداری و نصب نمایید. درب ضد سرقت نسبت به سایر مدلهای دارای امنیت بیشتری است و احتمال سرقت از منازل را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
درب ورودی یکی از ارکانهای مهم برای کنترل رفت آمد افراد به داخل ساختمان است. حتی شما می توانید از این درب ها به عنوان بازشو و تامین کننده امنیت، ایجاد تهویه طبیعی و تعویض هوا، خروج گاز و دود حاصل از سوخت، خروج اضطراری افراد و روشنایی در درب های شیشه ای استفاده کنید. برای این که هنگام خرید درب ورودی با مشکل رو به رو نشوید باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید:

 اولین مورد به بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید می باشد. شما می توانید با توجه به این موضوع بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.
دومین مورد مربوط به قیمت درب ورودی ساختمان می باشد. این مورد با توجه به پارامترهای مهمی اعم از جنس و متریال به کار رفته، مدل درب، پوشش نهایی آن (روکش و یا رنگ) و ابعاد درب متفاوت متغیر می باشد.

  • geekgirl nzri
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی از مهم ترین اجزای یک ساختمان می باشند که امنیت را برای ساکنین ساختمان فراهم می کند. در سال های اخیر در ضد سرقت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از سازندگان از این درب ها به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده می کنند. همچنین بسیاری از ساکنین ساختمان ها درب ضد سرقت را جایگزین درب قدیمی ساختمان خود قرار دادند. این درب ها در مدل ها و طرح های مختلف ساخته و روانه بازار می شوند که بسته به بودجه، سلیقه و دکوراسیون ساختمان خود می توانید این درب ها را تهیه و در ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید. 

آریا درب یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان درب ساختمانی در ایران می باشد.

برای خرید انواع درب ساختمانی شامل درب اتاقی، درب ورودی، درب آکوستیک و ضد حریق می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

دریافت مشاوره: 09122974565

مشخصات تمامی محصولات درب ضد سرقت آریا درب در لینک زیر 

https://ariyadarb.com/

درب ضد سرقت فلزی کد F01

دربهای ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی از مدلهای موجود در بازار بر اساس کشور تولید کننده هستند. درب ترک از مدلهای گران قیمت و لوکس بازار است که به دلیل قیمت بالا دیگر مانند سابق طرفدار ندارد.

هر چقدر ابعاد درب بزرگتر باشد مسلما قیمت آن نیز افزایش می یابد، درب های دولنگه که به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار می گیرند، گران ترین مدل درب از لحاظ سایز درب هستند. در ساختار دربهای باکیفیت و اصل از آهن و فولاد استفاده می شود که موجب افزایش مقاومت درب و قیمت آن می شود. استفاده از این متریال موجب افزایش وزن درب نیز خواهد شد.  عامل مهم بعدی که در قیمت گذاری درب ضد سرقت بسیار تاثیر گذار است، روکش مورد استفاده برای درب است. دربهای تولید شده با استفاده از روکش های چوب طبیعی و استیل از گرانترین و لوکس ترین مدل در ضد سرقت به شمار می روند و درب روکش فلزی و ام دی اف از محصولات ارزان قیمت بازار هستند.

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه نمود؟

اصلی ترین هدف برای خرید و نصب در ضد سرقت، ایجاد امنیت بالا برای ساختمان است. به همین دلیل باید سعی نمایید از محصولات اصل و باکیفیت بازار خریداری نمایید. متاسفانه برخی از خریداران در هنگام خرید، بیشتر به قیمت درب ضد سرقت و با حتی ظاهر آن توجه می کنند و از کیفیت درب غافل می شوند. اگر بخواهید یک درب بدون کیفیت مناسب و ارزان بخرید، همان بهتر که از محصولات معمولی و قدیمی استفاده کنید. کیفیت درب های چوبی که در قدیم به عنوان درب ورودی در ساختمانها نصب می شد، از برخی از محصولات به ظاهر ضد سرقت اما فیک، بیشتر است. در گذشته بیشتر امنیت درب مورد اهمیت بود ولی امروزه علاوه بر امنیت ظاهر درب و همخوانی آن با دکوراسیون ساختمان هم مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل تولیدکنندگان درب ضدسرقت، سعی دارند همزمان محصولات مدرن و کلاسیک را تولید و به بازار عرضه نمایند. بیشترین کاربرد در ضد سرقت نصب به عنوان درب ورودی آپارتمان است.

بعد از اطمینان از کیفیت درب، می توانید به قیمت و ظاهر درب توجه نمایید و دربی متناسب با بودجه و سلیقه خود خریداری نمایید.

درب فلزی مدل پردیس کد F02 | آریا درب

قیمت درب ضد سرقت چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورها که در هنگام خرید مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، قیمت درب ضد سرقت است. قیمت محصولات ضد سرقت از درب های معمولی گران تر ولی در عوض دارای امنیت بیشتر و ظاهری زیباتر هستند. قیمت در ضد سرقت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از مهم ترین مواردی که بر روی قیمت گذاری در ضد سرقت تاثیر گذار است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • نوع روکش مورد استفاده برای درب (روکش چوبی، پی وی سی، استیل و ...)
  • ابعاد درب (تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه)
  • نوع استراکچر داخلی درب
  • یراق آلات مورد استفاده 
  • قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب
  • کشور سازنده (درب وارداتی باشد یا محصول داخلی)
  • رنگ درب (سفید، قهوه ای، مشکی و ...)

این عوامل هر یک می تواند موجب اختلاف قیمت محصولات درب ضد سرقت شود.

بهترین مدل در ضد سرقت کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین مدل درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم، در ابتدا باید میزان بودجه تان مشخص شود. اگر بودجه شما برای خرید درب ضد سرقت کم است، در ضد سرقت فلزی می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد و اگر بودجه کافی در اختیار دارید، درب های استیل می توانید بهترین مدل درب ضد سرقت باشد که می توانید خریداری نمایید. درب های استیل از محصولات امن، لوکس و جدید بازار می باشد. درب ضدسرقت که دارای ابعاد بزرگتر هستند، مانند درب دو لنگه و سه لنگه را می توان به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار دهید.

در ضد سرقت فلزی کد F06

نصب درب ضد سرقت

از مهمترین فاکتورها که پس از خرید درب ضد سرقت باید به آن دقت نمایید، نصب درب است. اگر در ضد سرقت خریداری شده به درستی و توسط افراد ماهر در این زمینه نصب نشود، ممکن است امنیت لازم را برای شما ایجاد نکند. امنیت این دربها بسیار حایز اهمیت است و به همین دلیل نصب صحیح درب توسط نصابان ماهر ضروری و اجزای تشکیل دهنده درب باید دارای بالاترین کیفیت باشند. در آریا درب خدمات نصب درب ضد سرقت نیز ارائه می شود.

  • geekgirl nzri
  • ۰
  • ۰

استرچ پالت چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه استرچ پالت یکی از تجهیزات صنعتی موجود در بازار می باشد که شما می توانید جهت بسته بندی و سلفون پیچی محصولات تولیدی کسب و کار خود از آن استفاده کنید. دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی محصولات از نایلون استرچ پالت که امکان کشش آن وجود دارد استفاده می کند تا سلفون پیچی پالت های محصولات را انجام دهد. جنس فیلم استرچ از مواد پلی‌ اتیلن تولید می باشد و در فرآیند بسته‌ بندی بر روی پالت‌ ها قرار می‌ گیرد تا از ورود گرد و خاک، رطوبت و آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری کند. با توجه به این فیلم قابلیت کشیدن و کوچک شدن در اثر کشش را داراست، بنابراین می‌ توان با تنظیم درجه کشش و ضخامت فیلم، بارهای پالتی را به‌ طور محکم بسته بندی کرده و از جدا شدن و آسیب دیدن بارها جلوگیری می کند. همچنین، استفاده از استرچ پالت باعث سهولت در حمل و نقل بارهای پالتی می‌ شود و از جا به جایی غیرمنظم بارها در طول حمل و نقل جلوگیری می‌ کند.

جهت خرید انواع استرچ پالت و دریافت مشاوره با مشاوران شیرزاد صنعت در ارتباط باشید.

02645310199

پس به طور کلی می توان گفت که استرچ پالت به عنوان یک روش بسته‌ بندی موثر و اقتصادی برای حفاظت از بارهای پالتی در حمل و نقل و انبارداری استفاده می‌ شود. در مورد کاربرد استرج پالت هم باید بگوییم که گزینه مناسبی برای استفاده در صنایع تولیدی ساختمانی، صنایع مواد غذایی، صنایع کارتن سازی، جعبه سازی و ورق سازی، بسته‌ بندی محصولات در کارگاه‌ ها، سوله‌ ها، کارخانه‌، بسته بندی انواع پالت، انواع بطری، کارتون و... می باشد.

انواع استرچ پالت

دستگاه بسته بندی پالت یکی از ساده ترین راهکارهایی است که می توانید برای سلفون کشی پالت انواع بطری های آشامیدنی، رول های پارچه ای، فلزی، پالت کتاب و... از آن استفاده کنید. خرید این دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید بسته بندی محصولاتی که به صورت پکی است را انجام دهید. به طور کلی می توان گفت که دستگاه استرچ پالت در بسته بندی محصولات آب معدنی، صنایع غذایی، محصولات مرتبط با صنعت ساختمان، در صنعت سیم و کابل و... کاربرد دارد. در این بخش به معرفی انواع استرچ پالت می پردازیم تا بتوانید هنگام خرید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.

استرچ پالت دستی

استرچ پالت دروازه ای

دستگاه استرچ پالت دروازه‌ ای یکی دیگر از مدل های دستگاه استرچ می باشد که طراحی انتخاب شده برای تولید آن به گونه ای می باشد که برای بسته بندی محصولات مجهز به یک محیط بسته می باشد. این دستگاه به عنوان یک دروازه قابل حرکت نصب می‌ شود و بازوهایی دارد که به پشت پالت ها چسبانده می‌ شوند. این بازوها می‌توانند به طور اتوماتیک یا دستی باز و بسته شوند. وظیفه استرچ پالت دروازه‌ ای این است که پشت پالت ها را به طور ایمن نگه دارد و جلوی سقوط آن ها را بگیرد.

 

 

استرچ پالت دروازه ای

استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به عنوان یکی از کاربردی ترین مدل های دستگاه استرچ پالت می باشد که شما می توانید برای بسته بندی محصولاتی این دستگاه را انتخاب کنید که وزن زیادی ندارند. پس شما نمی توانید برای بسته بندی محصولات سنگین این دستگاه را انتخاب کنید. اگر کسب و کار شما به گونه ای می باشد که قرار است محصولاتی با وزن کمی را تولید کنید می توانید این مدل را خریداری و در بخش های مختلفی از کارخانه و یا کارگاه خود از آن استفاده کنید.

استرچ پالت صفحه گردان

استرچ پالت مرغک دار

دستگاه استرچ پالت مرغک دار متشکل از بخش های مختلفی اعم از یک شاسی اصلی، صفحه گردان، یک دکل و نگهدارنده استرچ، یک شاخک مرغک دار می باشد. در صورتی که محصولات تولیدی شما طول زیادی دارند و ممکن است هنگام بسته بندی دچار ریزش شوند می توانید برای سلفون پیچی این محصولات که می تواند شامل انواع درب های چوبی یا فلزی، درب های آسانسور صفحه های شیشه ای و… باشد از این دستگاه استفاده کنید.

استرچ پالت مرغک دار

استرچ پالت فرودگاهی

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی به گونه ای طراحی و تولید می شوند که شما بتوانید برای بسته بندی وسایل مختلفی اعم از انواع بسته های کوچک، کیف، ساک، بسته های فرودگاهی و صنایع تولیدی و… در مکان های مختلفی اعم از ترمینال های مسافر بری، فرودگاه ها، باربری ها، شرکت های پست و تحویل بار از این دستگاه استفاده کنید.

استرچ پالت فرودگاهی

از کجا دستگاه استرج پالت بخریم؟

 

اگر قصد خرید یکی از مدل های دستگاه استرچ را دارید و به دنبال یکی از تولیدکنندگان این ماشین آلات می گردید می توانید دستگاه مد نظر خود را از شیرزاد صنعت تهیه کنید. این مجموعه با به کارگیری قطعات و تجهیزات به روز توانسته است دستگاه های باکیفیت را تولید و با قیمت مناسب برای فروش به بازار عرضه کند. برای دریافت اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از مدل های استرچ پالت کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و بعد از اعلام مشخصات دستگاه مد نظر خود نسبت به خرید این دستگاه  اقدام کنید.

جهت مشاوره خرید میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ (شیرزاد صنعت) تماس بگیرید.

 

  • geekgirl nzri
  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه‌هایی که در طول سال با آن مواجه می‌شوید تغییرات دمای هوا در فصول مختلف است. امروزه تجهیزات مختلفی جهت تهویه مطبوع ساختمان ها تولید می‌شوند. یکی از رایج‌ترین تجهیزاتی که جهت تأمین سرمایش و گرمایش مستقل در واحدهای مسکونی و اداری و ... به کار گرفته می‌شود داکت اسپلیت نام دارد. همان‌طور که گفته شد داکت اسپلیت یا اسپلیت‌های کانالی نقش مهمی در تهویه مطبوع و متعادل‌سازی هوای محیط‌های مسکونی، اداری و... ایفا می‌کنند. آیا می‌دانید بهترین برند داکت اسپلیت ایرانی کدام است؟ یا با مشخصات فنی داکت اسپلیت‌ها آشنا هستید؟

داکت ‌اسپلیت ایرانی به عنوان یک سیستم تهویه هوا مطبوع می باشد، که کاربرد بسیار زیادی در محیط های مختلف اعم از ساختمان های مسکونی، دفاتر کاری و ادارات، بیمارستان ها و... دارد. از این دستگاه می توانید برای تأمین سرمایش و گرمایش محیط مد نظر خود استفاده کنید. پس به طور کلی می توان گفت، که داکت اسپلیت ها به صورت دومنظوره طراحی و تولید می شوند، و کمک می کنند، تا شما در تمام فصول سال با مشکل برای تأمین سرمایش و گرمایش رو به رو نشوید. محل نصب داکت‌ اسپلیت در زیر سقف کاذب می باشد، و شما می توانید در هر محیطی که از نظر فضا محدویت دارید، آن را برای خرید انتخاب کنید.

خرید داکت اسپلیت ایرانی از جهت هایی مختلفی اعم از هزینه، کیفیت و سطح عملکرد بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای ثبت سفارش خرید و استعلام قیمت با مشاوران بیتا سرویس تماس بگیرید.

09121074065

شاید این سوال برای شما پیش بیاید، که چرا داکت اسپلیت ایرانی؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که با توجه به این کشور ایران توسط کشورهای دیگر دچار تحریم شده است، در صورت وارد کردن محصولات خارجی باید آن را با قیمت بیشتری در بازار به فروش بگذارند، به همین خاطر ممکن است، برخی از افراد توانایی خرید نداشته باشند. همین مسئله باعث می شود، افراد برای خرید داکت اسپلیت ایرانی را انتخاب کنند.

تولیدکنندگانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، می توانند زیر‌ ساخت‌ های موجود را برای تولید این محصول افزایش دهند، و کمک کنند، نیاز بازار داخلی تأمین شود. در ادامه به معرفی برندهایی که تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی هستند، می پردازیم، تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع داکت اسپلیت ایرانی

بهترین برندهایی که در زمینه ی تولید داکت اسپلیت ایرانی در حال فعالیت هستند، شامل برندهای زیر می باشد.

  • داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت 18000 ایران رادیاتور

  • داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت جی پلاس 36000 اینورتر مدل GCD-36 K6HR3

  • داکت اسپلیت تک الکتریک

اسپلیت کانالی تک الکتریک مدل ۴۸۰۰۰ اینورتر

شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، یکی از برندها را برای خرید انتخاب کنید. اگر جزو افرادی هستید، که میزان مصرف انرژی و برق محصول برایتان مهم است، توصیه می کنیم، که داکت اسپلیت اینورتر ایرانی را انتخاب کنید، تا هزینه ی کمتری را برای پرداخت متحمل شوید. داکت اسپلیت ایران رایاتور و داکت اسپلیت تک الکتریک به عنوان یکی از پرطرفدارترین داکت اسپلیت های ایرانی می باشد، که توسط فروشگاه بیتا سرویس عرضه می شود. 

بهترین داکت اسپلیت ایرانی

اگر قصد خرید بهترین داکت اسپلیت ایرانی را دارید، باید بگوییم، که دو برند داکت اسپلیت ایران رایاتور و داکت اسپلیت تک الکتریک به عنوان پرفروش ترین مدل ها می باشند. دلیل این موضوع هم به این خاطر می باشد، که این دو برند به واسطه ی به کارگیری بهترین قطعات و مواد اولیه توانسته است، رضایت مشتریان خود را جلب کند. در صورتی می توان گفت، که شما بهترین داکت اسپلیت را با قیمتی مناسب انتخاب کرده اید، که همراه با ضمانت نامه، اصالت کالا و پشیتبانی ایجاد زیرساخت و نصب  باشد.

قیمت داکت اسپلیت ایرانی

قیمت داکت اسپلیت ایرانی با توجه به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، تعیین خواهد شد.

  • همان طور که قبلاً هم به این موضوع اشاره کرده ایم، مصرف انرژی به عنوان یکی از مهم ترین مواردی می باشد، که می تواند در تعیین هزینه ی نهایی تأثیرگذار باشد. (نکته ی مهم: دستگاهی که مصرف انرژی آن کمتر باشد، قطعاً با قیمت بیشتری عرضه می‌ شود.)
  • نوع و کیفیت کندانسوری انتخابی برای نصب بر روی داکت اسپلیت هم می تواند تأثیرگذار باشد. (کندانسور به عنوان یک مبدل حرارتی می باشد، که موظف است، که گاز فریون موجود در داخل دستگاه را متراکم کند.)
  • ابعاد و اندازه یونیت داخلی و خارجی

https://bitaservice.ir/tag/iranian-split-duct 

  • geekgirl nzri
  • ۰
  • ۰

ال جی از برندهای محبوب در زمینه سیستم های سرمایشی در ایران است. داکت اسپلیت ال جی دارای ظرفیت‌های مختلف بوده که شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز خود، مدل مورد نظر را از بیتا سرویس، نمایندگی فروش داکت اسپلیت ال جی در تهران خریداری نمایید. قیمت داکت اسپلیت ال جی به ظرفیت دستگاه و نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. مدلهای اینورتر و کم مصرف دارای قیمت بالاتری نسبت به مدلهای ساده هستند.

برای خرید و استعلام قیمت مدلهای مختلف داکت اسپلیت ال جی با بیتا سرویس تماس بگیرید. 

09121074065

داکت اسپلیت ال جی

دستگاه داکت اسپلیت از دو قسمت تشکیل شده است. یونیت داخلی در سقف ساختمان ها قرار گرفته و از طریق سیم کشی مسی به یونیت خارجی دستگاه متصل شده است. ال جی از معتبرترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبود در دنیا می باشد. محصولات این  شرکت تحت نظارت برند گلدیران در ایران عرضه و تمام فعالیتها در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات تحت نظارت گلدیران است.

 برای اطلاعات بیشتر در خصوص داکت اسپلیت LG، کارکرد، قیمت و خرید داکت اسپلت ال جی با قیمت مناسب با کارشناسان ما در بیتا سرویس تماس بگیرید.

برای خرید داکت اسپلیت ال جی با گارانتی معتبر و قیمت مناسب با بیتا سرویس نمایندگی فروش داکت اسپلیت ال جی در تهران و ایران تماس بگیرید.

خرید داکت اسپلیت ال جی

مهم ترین نکته در هنگام خرید داکت اسپلیت ال جی، قیمت محصول و ظرفیت آن است. توجه نمایید با توجه به متراژ ساختمانتان دستگاه با ظرفیت مناسب را خریداری نمایید. هر چه متراژ ساختمان بالاتر باشد باید دستگاه با ظرفیت بالاتری خریداری و هزینه بیشتری پرداخت نمایید. علاوه بر این موارد نوع کمپرسور دستگاه، اینورتر و یا ساده بودن آن بر روی قیمت داکت اسپلیت ال جی تاثیر گذار است. مدلهای اینورتر نسبت به مدلهای ساده گرانتر هستند اما در عوض مصرف برق کمتری دارند و در دراز مدت از لحاظ هزینه به صرف شماست. محصولات داکت اسپلیت LG نسبت به سایر برندهای خارجی دارای قیمت مناسبی است اما نسبت به مدلهای داکت اسپلیت ایرانی گرانتر است.

خدمات بیتا سرویس نمایندگی داکت اسپلیت ال جی

بیتا سرویس از فعالان در زمینه فروش، نصب، سرویس و تعمیر سیستم های تهویه مطبوع در تهران و کرج است. در زمینه محصولات سیستم های سرمایشی و گرمایشی ال جی مانند داکت اسپلیت ال جی، کولر گازی ال جی، روفتاپ پکیج و وی ار اف برند ال جی می توانید با همکاران ما در تماس باشید. در بیتا سرویس علاوه بر فروش محصولات، امکان عرضه و راه اندازی محصولات در سایر شهرها نیز امکان پذیر می باشد.

داکت اسپلیت اینورتر ال جی 

اکثر مدلهای داکت اسپلیت عرضه شده در بیتا سرویس از نوع اینورتر و کم مصرف هستند که در ظرفیت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در ادامه به بررسی ظرفیت های مناسب بر اساس متراژ ساختمان ها خواهیم پرداخت:

متراژ ظرفیت مناسب
45 متر 18000
60 متر 24000
80 متر 30000
100 متر 36000
130 متر 48000
150 متر 60000

البته دقت نمایید برای داشتن هوایی مطبوع علاوه بر متراژ عوامل دیگری نیز بر روی تعیین ظرفیت دستگاه تاثیر گذار است. عواملی مانند شرایط آب و هوایی شهر شما و موقعیت واحد آپارتمان (اینکه در طبقه میانی باشد یا طبقه آخر.)

خرید و قیمت داکت اسپلیت ال جی

بررسی مشخصات محصولات پرفروش برند ال جی در زمینه داکت اسپلیت

داکت اسپلیت دارای مدلهای بسیار متنوعی است که در این میان چند محصول بسیار پرفروش هستند. در ادامه به بررسی مشخصات این محصولات می‌پردازیم:

مشخصات فنی داکت اسپلیت 18000 ال جی

داکت اسپلیت 18000 ال جی

مدل LG 18000
کد محصول UU18W UE4
ظرفیت - BTU 18000
برچسب مصرف انرژی A
عملکرد دستگاه سرمایش و گرمایش
موقعیت نصب دستگاه سقفی توکار
گاز مبرد R410
مشخصات پنل داخلی
  • ابعاد یونیت داخلی: طول 882، عمق 260 و ارتفاع 450 میلیمتر
  • صدای یونیت داخلی: حالت کند 32، متوسط 34 و تند 36 دسی بل
  • وزن یونیت داخلی: 26 کیلو گرم
مشخصات پنل خارجی
  • ابعاد یونیت خارجی: طول 870 ، عمق 320 و ارتفاع 655 میلیمتر
  • وزن یونیت خارجی: 46 کیلو گرم

مشخصات فنی داکت اسپلیت 24000 ال جی

داکت اسپلیت اینورتر ال جی 42000 مدل UU42WU32

مدل ABNQ-24GM1T1
برچسب مصرف انرژی +A
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
ظرفیت سرمایشی - BTU/h     24000
ظرفیت سرمایشی - تن     2
برق مصرفی     تک فاز - 240~220 ولت
جریان برق مصرفی - Amp     9
گاز مبرد     R410a
کشور سازنده     کره جنوبی

مشخصات فنی داکت اسپلیت 42000 اینورتر ال جی 

 

شرایط کارکرد معتدل
نوع کمپرسور روتاری
ظرفیت سرمایش 42700
ظرفیت گرمایش 47800
نوع برق مصرفی سه فاز
جریان برق مصرفی 21.2 آمپر
سایز لوله مایع (رفت) 9/52 اینچ
سایز لوله گاز (برگشت) 15/88 اینچ
حداکثر طول لوله کشی 75 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی 30 متر

گارانتی داکت اسپلیت های ال جی

داکت اسپلیت ال جی از محبوب ترین و باکیفیت ترین محصولات در بین مدلهای موجود در بازار است. محصولات این برند در دو مدل سقفی و زمینی موجود همچنین از لحاظ نوع تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت دارای دو مدل اینورتر(کم مصرف) و معمولی است. داکت اسپلیت های ال جی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات از سوی شرکت گلدیران هستند.

سرویس داکت اسپلیت ال جی

یکی از مهم ترین اقدامات برای کارکرد صحیح و بدون نقص در داکت اسپلیت ها و کاهش مصرف برق، سرویس دوره ای این محصولات می باشد. معمولا توصیه می شود هر 6 ماه یک بار اقدام به سرویس نمایید. بیتا سرویس علاوه بر فروش محصولات در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیز فعالیت دارد. اگر سیستم شما به خدمات سرویس و تعمیر احتیاج داشت می توانید با ما تماس بگیرید. 

 

  • geekgirl nzri